Śmierć bliskiej osoby to trudny moment, który wiąże się nie tylko z bólem, ale także z wieloma sprawami urzędowymi, które trzeba załatwić. Proponujemy Państwu kompleksową pomoc w dopełnieniu wszystkich formalności związanych z organizacją pochówku, tak aby mogli Państwo skupić się na pożegnaniu bliskiej osoby, a my zajmiemy się resztą.
Formalności urzędowe – zajmiemy się uzyskaniem aktu zgonu oraz zgłoszeniem spraw w Urzędzie Stanu Cywilnego.
Kościół i cmentarz – ustalimy termin ceremonii, zarezerwujemy miejsce na cmentarzu i dopełnimy wszystkich uzgodnień.
Doradztwo i pomoc – wskażemy, jakie dokumenty są potrzebne i jakie sprawy należy załatwić po pogrzebie.
Dzięki naszemu doświadczeniu i profesjonalizmowi mogą Państwo mieć pewność, że wszystkie formalności zostaną załatwione rzetelnie i sprawnie, a każda ceremonia będzie przebiegać w atmosferze szacunku i godności.

